Tuesday, 28 May 2013

Bandung Day 2: Tangkuban Parahu

Hari ke dua di Bandung, kami telah pergi ke Tangkuban Parahu. Tempatnya memang cantik, tapi sayang… banyak sangat ekor… orang yang berjual terlalu ramai. Kita nak ambil gambar pun dia orang nak ikut. Bagi yang rimas memang akan berasa rimas. 

Masa kami pergi ke Tangkuban Parahu ada satu peristiwa hitam yang telah terjadi (tak payah storylah, buat sakitkan hati jer…benda dah jadi…). Kami telah turun ke Kawah Domas dengan bayaran sebanyak IDR 400,000 satu jam. Jika lebih masa, bayar lagi... apa da... Ingat kan cantik sangat kat bawah tu. Biasa saja rupanya. 

Tengok jerlah gambar Tangkuban Parahu kat bawah nie.


Family yang bercuti bersama-sama


Bergambar dekat Kawah Ratu


Dekat pintu masuk Kawah Domas


Batu di Kawah Domas


Rebus telur kat dalam air panas

4 comments:

  1. Eh.. Apa la agak nya peristiwa itu ya.

    ReplyDelete
  2. Ez Vina: Adalah peristiwa yang menyakitkan hati terjadi masa kat sia hahaha.

    ReplyDelete
  3. eMm@a Zaheera: Sik ada apa best kat sia...

    ReplyDelete