Thursday, 19 July 2012

Singapore Day 2 (Universal Studio)

Pada hari ke 2 di S'pore, kami telah menghabiskan masa dari pagi sampai ke ptg di Universal Studio. Itu pun tak habis main2 kat sana. Sebelum gi Universal Studio, saya dah awal2 lagi beli tiket online (jimat masa & tenaga) sampai kat Universal Studio terus berbaris & masuk jer. Tapi kena scan tiketnya dulu.
Biarlah photo kat bawah nie menjadi tatapan semua.

 Signboard yang byk membantu


 Kat sinilah kita beli tiket monorail untuk ke Universal Studio


 Manusia yang ramai pergi ke Universal Studio


 Dah sampai dah


 Org ramai yang berbaris untuk membeli tiket masuk ke Universal Studio


 Kami tak payah beli tiket, terus jer berbaris nak masuk ke Universal Studio


 Tiket masuk kami tengah discan


 Me & Mom di depan kedai souvineer Universal Studio


 Sesame Street


 Keta polis


 Haha singa


Jalan-jalan cari mangsa


Dah kena tangkap 


 Transformers


 Roller coaster yang menakutkan


 Keta popcorn


 Auto flash


 The Mummy


 Sepatutnya x boleh ambil gambar dlm nie, tapi kita org ambil juga


 Satu ni sahaja roller coaster yang saya main, mahu terkeluar isi jantung


 Pose jer...


 Cute kan...


 Lost world


 Woody woodpecker


 Haha...Ameng


 Marilyn Monroe yang x berapa slim


 Bas sesame street


 Teksi yang sama warna dengan baju hehe


 Shrek 3D best...


 Istana Shrek


 Hard Rock Cafe kat belakang tue


 Candilicious

3 comments:

  1. respek lah ngan mak u join nait benda kedak roller coaster ya ...hehehe

    ReplyDelete
  2. Berbaloi sik mbak anak2 ku ke sia ho? sidak lum cukup tinggi untuk naik roller koster bah..huhu

    ReplyDelete
  3. Tia: Haha... berlubang juak rasa nyawa nait roller coaster ya..

    Ivynana: Berbaloi, mainan lain byk... X semestinya cdak main roller coaster ;-)

    ReplyDelete