Wednesday, 26 January 2011

Peraduan Contest ;-P

Salam semua, last week saya ada kata nak buat contest yg simple kan.. ok, cuba jawab beberapa soalan kat bawah ni.

1. Ini salah satu koleksi handbag guess saya. Cuba teka pada tahun bilakan saya membeli beg ini?


2. Apakah nama Network Tool seperti dlm gambar di bawah?


3. Minuman apakah yg saya suka minum & boleh mengurangkan stress?


Format Jawapan adalah sepeti berikut:

Jawapan 1:
Jawapan 2:
Jawapan 3:
Nama anda:

Sila hantarkan jawapan anda ke email saya atikaa5127@gmail.com. Jawapan di dlm blog tidak akan dilayan ;-P.


Syarat-syarat Penyertaan:

1. Anda mestilah warga negara Malaysia yang menetap di Malaysia

2. Pembaca blog saya

3. Pengikut setia blog saya (Kalau belum jadi pengikut, anda boleh jadi pengikut dengan tekan butang ikut kat blog saya)

4. Tarikh tutup peraduan adalah pada 4 Febuari 2011 & keputusan akan diumumkan pada 7 Febuari 2011.


Hadiah:

Hadiah Pertama: Handbag/Bag pack
Hadiah Kedua: 16GB Pen drive
Hadiah Ketiga: MP3
2 Hadiah saguhati: Brg cute & belum terfikir lagi ;-)


Selamat mencuba

11 comments:

  1. waaaa...mok joinnn..haha..kaktok mek email ktk okeh..kmk mok nikon coolpix..haha.demand li jak.heheh

    ReplyDelete
  2. lama dah beg ya..... rasa2 dari ku mula kerja sitok dolok...hehehehe

    ReplyDelete
  3. err.kmk mok mp3 ajak bleh x.hehehe.mun no 1 pun kmk mok mp3 ajak.hehehe.leh x macam ya.haha.

    ReplyDelete
  4. Khaisha: Coolpix x ada dlm list hadiah ;-P

    Big Momma: Aok, lamak dah, dr Zaman Kolej Kmk dolok, sebelum thn 2000.

    Labulabi: Berik jak jawapan, ni tauk ktk boleh dpt MP3 ya. hehehe.

    ReplyDelete
  5. yeay...mok try la..hahahaha...

    ReplyDelete
  6. adeh..apa nama bintang keduak ya ow..

    ReplyDelete
  7. Ya baruk soalan.. Sekda klu langsung kah.. Boleh sik menang tanpa jawab soalan? (ujung2 ada ku kenak pangkong ms.tikot k playar lak..)

    ReplyDelete
  8. Flo: Try jak...

    Vivi: Coba ktk google benda ya, mesti dpt jawapannya klk.

    Usu Ijamm: Cuba teka jak atau google online ;-)

    ReplyDelete
  9. Mok cuba juak lah.. Gambar nombor 2 ya asanya tauk... Nak first ngn nomor 3 ya mok godek balit tok.. haha..

    ReplyDelete
  10. wahh..ms Tikot dah molah peraduan.nang syok.tapi semua kamek sik tauk aie.cam gagal jak.ngeh3..

    ReplyDelete
  11. Nang ada tikot... ada berhint indah pasal bag ya eh... ku jawab sebelum menanga komen tek ... boleh ignore first email sik? hahaha...

    ReplyDelete