Wednesday, 1 December 2010

Selipar & Kasut

Saya ni suka pakai selipar x kira di mana sahaja saya berada. Gi opis, gi jalan… kadang-kadang jeles juak nanggar org pakei kasut nak mcm2 style & kacak2 gik ya.. Saya ni bukannya apa, kaki saya x tahan pakei kasut yg bertutup. Panas rasanya…. Kasut mcm debah tok boleh saya pakei, sebab ada angin masuk.

Tapi setakat ini saya suka pakei selipar jak lah… nyaman agik nak berekot ke sana sini.

 Wedges mcm tok boleh pakei


Selepar yg dipakei utk berekot dlm opis...

 Selepar tok dah beberapa bln beli, tp belum pakei gik

Wedges tok kacak & mesti beli...

13 comments:

  1. Mizz Tikot, walauwehh.. mek pun mok beli selipar pakei di ofis, sakit tigak saya berekot ke sana ke mari, gam kasut pun tidak tahan, haha.kacak Crocs awak, saya jelez.

    ReplyDelete
  2. hehe..nang nak berekot jak lah ktk ya.. sama lah kta.. tp kmk tok suka mkey nok tapak nipis.. utk mengurangkan ketinggian...

    ReplyDelete
  3. kacak lepar k ktk berekot lam opis kak. kmk berekot lam opis pakey lepa jepon rona ijo jak. keh3... ktk kenal ngn keluarga pengantin ka kak?

    ReplyDelete
  4. yala hoo..harus ada selipar pake berekot dlm opis..sakit kaki pake heel...
    byk kwn mek cam ktk ms tikot xpat pake kasut bertutup..nasib kaki mek tahan..hahaha..pat juak pake..p kdg bukak juak mun d opis..
    bli wedges ya kacak!! yerr....=p

    ReplyDelete
  5. Ms tikot, boleh tumpang tanyak, 1st pic kasut wedges ya cne ktk oleh..berkenan pulak kmk koh... share2 link..hehhe
    tq in advance

    pesanan pada flo: kmk dari dolok asa ktk boleh bukak kede kasut hahhahah

    ReplyDelete
  6. kmk make lepa jepon jak jalan rah pasar.wakakaka.mun da nemu org jalan k lepa jepon baju geruk bulat rah saujana ya jgn lupak tego aa.kmk lah ya.wakakaka

    ReplyDelete
  7. Kmk pakei lepar jepun juak mun turun semayang jemat... Mun k selepar kacak gilak kelak mudah jadi sasaran pemerhati... haha..

    ReplyDelete
  8. kacak wedges first ya!!

    lepar kmk ya juak g toilet, ya juak g dating..ya juak k kt opis..huhu

    ReplyDelete
  9. CoKeLaT-RaWkZ: Beli jgn x beli, pakei lepar nyaman berekot dlm opis. Huhu... crocs ya kah, dari nya x dipakei kmk bejln, bgs kmk pakei nya di opis.

    Khaisha: Kmk x juak berekot kat opis, tapi turun nait atas debah pakei heels sakit juak kaki & pakei lepar juak nyaman ;-)

    ztie: Dari lepar ya x dipakei, lagipun tahan juak. Family pengantin ada related ngan kmk org juak.

    Flo: Kmk suka pakei lepar & kasut terbukak, ada angin masuk. Hehehe Wedges ya dlm planning.

    RaMa-RaMa Fareeza: Wedges ya carik ktk kat Kedei nak ada jual kasut Clarks. Mesti ktk ada nemunya.

    Labulabi: Aih eh, benar endak cerita ktk tok kah...

    Amirfx: nang haruslah pakei lepar jepon time gi semayang jemat, mun x ilang lepar kacak klk.

    Vivi: Terdah ktk, x apa... klk kmk beli lepar baru ngan ktk ;-P

    ReplyDelete
  10. Kmk mun selain dari opis suka makei selipar sandal.. nyaman asa kaki bebas sik kedap udara hehehe... :)

    ReplyDelete
  11. Wa Kaljis: Heheha nang ada kaki bebas & x kedap udara.

    ReplyDelete
  12. mun kamek..yang penting mok selesa jak.

    ReplyDelete
  13. Kacak lepar croc kitak. Kamek mun slagik nak kuar berekot2 luar/ turun2 semayang jemat.. k lepar jepon jak lah hehe

    ReplyDelete