Sunday, 28 November 2010

Letih giler...

Hari ini saya berasa sangatlah letih, letih sebab dari pagi sampai ptg cuci, berus, gosok, kemas & mengecat kat rmh lama di Taman Sukma. Nasib baik ada budak2 yg tlg buat semua keja iteww. Rmh lamak kmk di Sukma ya, blm sampai sebulan, ada ajak org maok nyewa.

Oklah... ya daripada rmh ya kosong, bagus juga disewa. Cdak nak nyewa ya pun ada juak dtg tlg...kira gotong royonglah hari tok tek. Before tok, family yg nyewa di rmh kmk, keluar ajk cdak ya, terus ada org carik rmh sewa... cdak family yg nyewa rmh kmk before tok so...lah ceridak.. rmh ya kotor kali jak ditinggal cdaknya, mcm bkn manusia tinggal dlm rmh ya... Hopefully org nak baru tok, ok & x pengotor. 

Skg ni saya sgtlah letih, kaki pun kepak gilak. Huuhu...

7 comments:

  1. tedah... pakailah Scholl... hehe

    ReplyDelete
  2. Nang giala upa org nyewa kak. Nang x semperna. Agik2 mun org bujang.huuhu. Kmk org penah juak knk gia dolok... rs nak nangis nyuci rumah...huhu

    Have a good rest Ms tikot

    ReplyDelete
  3. kmk mok nyewa umah ktk dlok..tp ya la..kmk sorang jak..sik brani juak mun umah besar glak..huhuhuh

    ReplyDelete
  4. Coffee Girl: Apa kaitan Scholl dgn sakit kaki???

    Ainna: Yalah koh, urg laki & family... jgn ajk nyuroh cdak nyewa rmh kta. Ceridak giler...

    BSI-BSR-Vivian: Hehe, mun diam sorg2 nak... ada kwn ngagak ktk ;-))

    ReplyDelete
  5. Mun slagik family yang menyewa,.. mek asa ok laa. Jangan jak dak student2 nyewa,.. KOMPOM pengotor hehe..

    ReplyDelete
  6. Kmk rasa mun family, nanggar lah juak.

    ReplyDelete
  7. Kmk urang tok bujang2 smua. Nyewa juak. Sekda pun kotor. Senyum lebar jak tuan rumah tiap kali dtg umah ya. Tp sik tauk lah apa maksud di sebalik senyumannya itu.

    ReplyDelete